Heey, is iemand hier bekend met het plaatsje Borculo? Het is echt te gek daar. Het is nog wel een beetje onbekend, maar veel mensen zijn daar hippie, een beetje zoals Ruigoord, maar dan wat anoniemer. Nu lijkt het me wel wat om ervoor te zorgen dat ze wat meer naar buiten treden. Ik ben nieuw hier, dus ik weet niet of er meetings zijn, anders kunnen we wel in Borculo een meeting houden.
Het ligt in de Achterhoek, eigenlijk tussen de driehoek Deventer, Zutphen en Doetinchem. Wel veel rust maar ook een mooie natuur!
hebbe die gasten daar dan iets van een website net als ruigoord, zou wel handig zijn voor mensen ziezich willen orienteren. maar best wel een aardig idee om daar een meeting te houwe, voor mij ist redelijk dichtbij :H woon je daar zelf dan
Een site hebben ze niet echt, ze hebben alleen nog hyves, maar er zijn plannen voor een echte site, ik zal de link eens even vragen, weet hem zo niet uit m'n hoofd.
astraal niveau? men, mijn ak moet ff bijgespijkerd worden, moeilijk begrip man. achterhoek is toch ergens in het zuidwesten van zuid holland?