Kent iemand deze dichter? Ik heb net een boekje van hem gekocht, het heet 'Verloren Gedichten'. Ik had nog nooit van hem gehoort, maar toen ik het boek oppakte en het eerste gedicht las, was ik verloren. Ik heb het onmiddelijk gekocht, en, echt waar, ik vind het prachtig...
Ken hem van naam.. maar om nou te zeggen dat het verder gaat dan dat.... nee Zin om een gedichtje uit te kiezen en over te typen? Zelf ben ik erg te spreken over Toon Hermans.. lieve, nuchtere, blije gedichtjes Gedichie van Toon ********************* Amsterdam 10-4-2107 Hoe zal 't hier zijn op 10 april twee-duizend-honderd-zeven, het lage land, de zee, het strand, wat is er van gebleven? Is 't ach en wee of dolle pret, zal ons de hemel zegenen? Ik weet het niet, maar ik denk dat het die dag wel weer zal regenen. ******************************
Jan Cremer is/was ook kunstenaar. Heeft in zijn tijd veel opschudding veroorzaakt. Interessant mens wel.
Jan Cremer is sjiek. Samen met Simon Vinkenoog de enige beatnik schrijver van de lage landen. Ik, Jan Kremer moet je zeker eens lezen, is een keigoeie roman. Groetjes : )
Ik, Jan Kremer is ook de enige wat ik ken.. Maar nooit gelezen, mn ouders hebben em thuis staan en mn broer heeft em ook.. misschien moet ik er maar ooit eens in beginnen..
ja van gehoord, nooit iets van gelezen... ben altijd wel weg van vinkenoog, dus zal het eens opzoeken