Moderator

Discussion in 'Dutch' started by bird_migration, Jan 12, 2006.

1. bird_migration

bird_migration ~

Sinds er geen bekwame moderator op ons Nederlands forum is, stel ik me hierbij beschikbaar. U kunt in deze draad een stem op ondergetekende uitbrengen.

Waarom op mij stemmen:

1) Ik beloof complete en algehele vrijheid van meningsuiting. Dus als U bijvoorbeeld een negatieve opmerking over het regeringsbeleid wilt maken kunt U dat zonder problemen doen. Ook zal ik niet schromen om drugs- en muziek gerelateerde 'topics' onaangeroerd te laten. U kunt zelfs, mocht U doortoe behoefte voelen, een aantal scheldwoorden bezigen hier.

2) Een stem voor bird is een stem voor vrijheid, vrede en liefde. Als dit U niet overhaalt om een stem uit te brengen, leest U dan vooral verder.

3) Als U op- of aanmerkingen over mijn moderatiebeleid hebt kunt U zich altijd tot ondergetekende wenden door middel van een PM (persoonlijk bericht) of een nieuwe draad starten waar U een opmerking of zelfs een lichte vorm van kritiek plaatst.

4) Het is ten strengste verboden voor moderators om te daten met non-moderators (normale gebruikers van dit forum), maar ik wil hier graag een uitzondering op maken. Voelt U zich als vrouwelijke gebruiker aangetrokken tot mijn mentaal of mijn fysiek, dan staat U vrij om een berichtje te plaatsen of een PM te sturen naar ondergetekende. Ik zal er dan persoonlijk op toezien dat ik een date met U aanga.

5) Ondergetekende staat open voor suggesties. Bent U het niet eens met bovenstaande regels en/of wilt U meer regels zien, dan bent U van harte welkom om een suggestie te plaatsen.

Laat Uw stem niet verloren gaan en laat deze community weten dat U een stem plaatst voor bird.

Met allervriendelijkste groet,

Bird.

2. raysun

raysun D4N73_666 4861786f72

ik vote bird_migration voor moderator....:)

3. bird_migration

bird_migration ~

Raysun, heel hartelijk bedankt voor Uw stem. Zoals U ziet geef ik persoonlijke aandacht aan mijn achterban, in tegenstelling tot de meeste moderators op dit forum.
    Mocht U nog vragen en/of opmerkingen hebben dan hoor ik het graag.

Met allervriendelijkste groet,

Bird.

4. raysun

raysun D4N73_666 4861786f72

lol....:)

5. Bevertje

Bevertje Member

bird migration for president...

6. WorldPeace

WorldPeace Senior Member

whahah, ja hoor mijn stem heb je, stel anders een poll in :p

7. Spiral Sea

Spiral Sea Member

je lijkt me geen verkeerde maar ik vind het niet onprettig om helemaal geen moderator te hebben ;)

8. Liroy

Liroy Hip Forums Supporter HipForums Supporter

Lol! :d

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice