Hiero een aantal van mijn vakantiefoto's. We zijn met de auto van Hoogezand naar Middelkerke (BE) naar Dranouter (BE) naar Kirkel (Dui) naar Praag (Tsje) naar Jelenia Gora (Pol) en Berlijn (Dui) geweest. Een rondreis dus. tzijn er een beetje veel geheh, kon moeilijk een selectie maken. Khouw van fotoshoppen, dus zitten ook een paar bewerkte tussen. Op het strand in Middelkerke Langs de boulevard stonden allerlei van dit soort beelden Nog ff samen op de foto, kvond de lucht mooi in deze foto Jumpinggg (bewerkt)
Meneer wou niet meer schminken dus toen ik maar, ze stonden voor me in de rij ghehe Paar Fransen ontmoet in Duitsland
Muzikant op de Karlsbrug in Praag Gitaren bij kampvuur in Tsjechie Huissies Zelfgemaakte hamburger bakken ghehe
Mooie foto's, Dranouter lijkt mij ook nog wel eens leuk om heen te gaan. Ik ben wel naar een engels folkfestival geweest dit jaar. Die jumpfoto vind ik het leukst, mooi gedaan
leuke trip,vooral Polen en Tjechie lijken me geweldig om doorheen te rijden zelf hamburgers maken *l* per ongeluk een koe op de motorkap gehad? lijkt me best een vervelende klus om zo'n beest te vermalen *l* op de een of andere manier hebben speeltuinen een grote aantrekkingskracht op ons mannen maar ik ben er van overtuigd dat ook een foto is van jou op diezelfde schommel