Ik en een mede hippie , hebben in juli 2006 een nacht in het vondelpark overnacht , met een tentje , gitaar en rookwaar. Ik heb daarvan een leuke ervaring gehad ( behalve dat we om 5 uur in de morgen door de politie zijn verwijderd) Het was ietso m nooit meer te vergeten. Als wij als nederlandse hippies , in de juli met z'n allen in het vondelpark gaan overnachten en feesten, zijn we met samen. Dat is voor ons allemaal een leuke ervaring. Maak de zomer van 2006 een nieuwe zomer van liefde! Peace, Pieter
Pieter.. Goed idee eigenlijk in 1969 waren er geregeld love sit inns in Vondelpark..en er werd niet naast gepaft tijden zijn veranderd..maar probeer het toch eens uit.. ik ben er wellicht niet bij..ik ROOK niet meer Tiger
klinkt goed, wel al vroeg om nu al te gaan plannen voor de zomer. je weet nooit wat er voor meer moois langskomt voordat het zover is
Ik denk dat ik nu alvast begin met plannen ik zal jullie op de hoogt houden! ( ik had la een open stage in gedachten)
nee , maar ik kan niet in mijn eentje dit organiseren heeft iemand ideen ? Want het kan makkelijk... alleen ik ben bang dat we mischien meteen al worden ' verwijderd' van het vondelpark...
In Belgie...hoef je niet veel te organiseren.. want..daar zullen rap de flikken bij staan.. om de boel te ontruimen.. op dat vlak.. scoort Nederland..toch ietsje beter.. k'heb getwijfeld over Belgie...Belgie..Belgie.. wie zong dat ooit weer??? Tiger