We zijn weer terug.. ik snap echt niet waarom alle nederlanders eraf werden gegooid eigenlijk.. maar goed.. welkom terug allemaal..
mooi zo! we zijn trouwens met zn 4-en tegelijk gebanned als waarschuwing, en wel met de reden dat wij protesteerden tegen de banning van velvet
Heb dr net gebeld, ze denk wel dat het definitief is.. Maar we gaan heel snel een eigen forum opzetten met opgeveer dezelfde opzet, alleen dan echt als free speech forum.. dus jullie zijn er allemaal van harte welkom als ie af is.. Ik ga nu skip in user support wat lastige vragen stellen.. als ik dadelijk ook ben gebanned weten jullie waarom..
ik kreeg net al een waarschuwing van iemand dat ik door die post weleens gebanned zou kunnen worden.. maar ik vind het niet echt een abnormale vraag ofzo toch??
en als je wel gebanned wordt dan maak je gewoon fijn weer een nieuw profiel aan.. toch? Heej.. als hij ons echt wil kloten dan heft'ie dit hele forum op.. hehe.. begint een beetje een links bolwerk te worden.. zeker omdat'ie er toch niks van begrijpt met dat rare taaltje van ons *grin*
moeten we vooral veel woorden als banned gebruiken.. hehe.. ook al hebben we het er helemaal niet over
hehe ja.... toch wel grappig dat amsterdam het spiritueel centrum was van de jaren 60 (een tijdje dan) en iedereen verheerlijkt het vanwege de mogelijkheden op gebied van sex en je stoned roken, en het os oh zo prachtig dat ze zo liberaal zijn en zo vrij.....maar handelen we eindelijk eens een keer een beetje naar het vrije beeld wat zij van ons hebben, worden we eraf geknikkerd. naja zeg....
ja.. en wat me dan nog het meeste irriteert is dat hij bewust de VS is ontlopen omdat Europa vrijer is enzo.. terwijl'ie zelf nog een erger staatshoofd is van deze gemeenschap dan de president van zijn land dat voor dat volk is.. ofzoiets... hehe Toch grappig dit.
grrrrrr.. heeft ie mn thread gesloten.. verzin eens een goeie actie?? kent iemand niet goeie hackers zodat we het forum kunnen overnemen ofzo..