Ambities en shit..

Discussion in 'Dutch' started by Huguito '82, May 25, 2005.

1. velvet

velvet Banned

hm ja.. beginnen in Amsterdam? :p

2. consolidated

consolidated Banned

lol.. anders doen we het in het midden.. utrecht een goed idee??

3. kiss_the_sky

kiss_the_sky Member

Ik ben nu bezig met mn vwo examen, als ik dat haal ga ik University College Utrecht doen. Eigenlijk niet zo'n goede studie voor mij, want dan hoef ik nog niet te kiezen... Ik wil best graag de politiek in, maar in Nederland lijkt me dat niet zoveel. Dat is toch maar..ehm...'beleidsgeorienteerde detailkritiek' ;) Ik ben eens in het Europees Parlement geweest en daar werken lijkt me echt ultiem, en anders als adviseur bij het Clingendael ofzo. Ik realiseer me wel dat dat niet voor velen is weggelegd, dus de kans is groot dat het niet lukt. Ik heb wel een heel leuke master gevonden in die richting: International Relations and Diplomacy. Probleem: de studie kost 12500 euro per jaar...oeff.

En wat Floris zei, columns schrijven, lijkt me ook erg leuk. Ik doe nu ook al veel voor de schoolkrant enzo. Maar dat is idd maar een bijbaan, tenzij je in heel veel bladen schrijft.

4. Floris

Floris Member

ik kom graag bij jullie werken :p

5. nananie

nananie Member

oooooooo dit klinkt echt geweldig! vooral het deel snoeiharde punk voor het anarchistische publiek ;)

6. Floris

Floris Member

vooral de relaxte cubaanse meuk :p

ik zal mijn mening over punk maar niet verkondigen, hou jullie liever te vriend :p

7. nananie

nananie Member

ja ook de relaxte cubaanse meuk, ik ben wel benieuwd hoor naar je mening over punk! aners pm je het me maar even :p

8. guest1234

guest1234 Visitor

Aaah feck, ik weet nou zeker dat ik gezakt ben. Heb vandaag ook mn wiskunde weer gezellig verpest.

9. kiss_the_sky

kiss_the_sky Member

Bij mij ging het ook kut...:(

10. kiss_the_sky

kiss_the_sky Member

same her

ben echt allergisch voor punk

11. nananie

nananie Member

ja ligt er toch echt aan wat voor punk het is hoor....

12. Spiral Sea

Spiral Sea Member

*l* die "relaxte cubaanse meuk" gaat naar een kwartiertje ook behoorlijk vervelen ,werkt bij mij in ieder geval net zo op de zenuwen als 'n Dixieland orkestje :rolleyes:

en wat is er eigenlijk mis met punk? je hoeft je zelden langer dan 2 minuten aan een nummer te ergeren :p

13. consolidated

consolidated Banned

punk is heerlijk.. 30 juni weer naar pennywise in de melkweg.. jeeeeee :D

14. fedor

fedor Member

Op die neppe hardcore feesjes van mij coveren ze ook wel eens een pennywise liedje...

15. nananie

nananie Member

ik moet eerlijk toegeven dat ik streetpunk meestal ook niet lekker vind, maar anarcho vindt wel oke en crust ook. maar ik kan daar dan ook niet te lang naar luisteren, maar op een feest vindt ik het toch altijd weer anders. misschien omdat je daar naar een band kijkt, of dat je toch al wel een sfeer hebt hangen.

16. consolidated

consolidated Banned

Bro Hymn ja... zucht.. Ik moet er altijd een traantje om laten als ze zo'n heilig nummer verkrachten.. Al die stomme whoooohooohoohooo meezingers weten niet eens waar het nummer over gaat.. eikels.. ugh.. het zit erg diep..

17. fedor

fedor Member

Ik zal je nog even wat dieper in rouw brengen als ik zeg dat ze ook nummers van RATM vekrachten;

Luister en jank/geniet
    http://core-c.myphotos.cc/anightmareoutdoor28mei05/ANightmare03.AVI

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice