Ik vraag me iets af?

Discussion in 'Dutch' started by WorldPeace, Mar 15, 2005.

1. guest1234

guest1234 Visitor

He wat grappig, welke straat? (Ik ga heus niet je ouders stalken als ze er nog wonen hoor, vind het gewoon erg toevallig). Amphion is failliet hahaha. Was toch geen kont aan, zoals de meeste dingen hier niet boeiend zijn. De Boerderij is eigenlijk de enige leuke plek, al vind ik zelf Loco soms ook wel lachen.

2. Huguito '82

Huguito '82 Member

Moet eerlijk toegeven dat ik 'vroegah', toen ik nog niet oud genoeg was, zelfs nog zenuwachtig in de rij stond bij 'Amph' of ik wel binnen zou komen, hahaha.
    Loco ben ik niet geweest sinds dat nieuwe deel er aan zit, misschien maar weer eens proberen dan. Ehm, ik pm de straat wel even, 1 stalker is wel genoeg voorlopig ;)

3. fedor

fedor Member

Ga je dan ook hard op die nep darkraver en dj norman uit zoeterrrrrrrmeer

Komtie dan hè

4. Huguito '82

Huguito '82 Member

PM-en lukt ff niet, probeer t later nog wel ff.. Normale berichtjes trouwens ook niet, alleen quick reply.. hebben jullie dat ook?

5. guest1234

guest1234 Visitor

haha, ik dus ook. was denk 14 ofzo, toen ik voor et eerst ging, maar vond er toen al niet veel aan. als meisje heb je et wel makkelijker, qua uitsmijters enzo.

6. guest1234

guest1234 Visitor

komen die uit zoetermeer dan? vind et wel een grappig nummer, zo af en toe, maar meestal is het niet mijn soort muziek.

7. fedor

fedor Member

mwah, den Haag, Zoetermeer. 1 pot nat.

Ze werken iig ook beide bij Fresh FM in Z'meer.

En iedere keer als ik die dj Norman zie of hoor praten lijkt die ook weer op mn stagebegeleider uit Z'meer.

Baggerplaat verder.

8. guest1234

guest1234 Visitor

Is er iets dat je eigenlijk wel leuk vindt? Tot nu toe heb ik je alleen maar horen (nou ja, zien) klagen over all. Amsterdam, Den Haag, Zoetermeer, mensen met een accent, de mensen op het forum, het forum zelf enz.

9. fedor

fedor Member

Dat bericht van jou bracht iig een lach op mn gezicht. Hoe vind je dat.

En tja, ik ben nooit/niet snel tevreden, heb altijd overal kritiek op(ook bij mezelf hoor), en ik irriteer me aan alles.

Maar de kritiek op Den Haag en Zoetermeer valt wel echt hoor. Ado vind ik een kicke club, Haags een prachtig accent. Aan Zoetermeer heb ik zelfs nog wel leuke herinneringen, en is geen slechtere stad dan waar ik woon. Ik had zelfs een Hagenees en een kerel uit Zoetermeer(noem jij het ook Sweetlake?!) als vrienden in mn oude schoolklas!

De accenten... Amsterdams is gewoon foei en foeilelijk, en haalt het bloed onder mn nagels vandaan. Rotterdams en Haags is prachtig, Brabants klinkt verwijft/gay, Utregs is ook wel aan te horen, limburgs is duits, maar in principe wel grappig, straattaal moeten ze maar thuis doen en niet in mijn straatje, en de overige accenten heb ik geen moeite mee.

"opzeker, moeilijk goed, beter ... <-- vul maar wat in" is wel lache dat Zoetermeers.

Over dit forum... tja, hoe een forum eruit ziet boeit me niet, de leden maken het he. Alleen als ik dan bij de fotothreads kijk zie ik allemaal van die vieze ongewassen mensen met van dat rastahaar, of dreads hoe je het ook wil noemen.

Verder ben ik niet depressief, snij/vermink mezelf niet, ben niet bang voor zonlicht, en lijk ik gewoon een doorsnee Nederlandse jongen. Alleen draag ik dan weer geen Evisu, Prada en Burberry(shit, ik heb wel een Lacoste polo, Ralph Lauren trui en Quick schoenen). Maar ik heb dan wel weer kisten en h Lonsdale kleding in mn kast liggen. Oh help! Hebben we hier een potentiële Neo-Nazi? Neehoor, kleding van het boksmerk Lonsdale draag ik al zo'n 2 jaar niet meer, omdat 14 jarige pubertjes het dragen om dat ze dan denken tegen buitenlanders te zijn. Onze geweldige media stopt mensen met dat kledingsmerk dan maar in het hokje "Lonsdalejongeren" en het hele volk gaat er in mee.

Ik ben nooit gepest, ook geen pester geweest, maar hou wel van mensen afkraken, en grove beledigingen. Ik heb vrienden, en als sport doe ik aan thai-boxen, ben alleen weer geen brede harrie die onder de tattoo's zit. Ook heb ik geen sixpack, alhoewel een biertje er altijd wel ingaat.

Ik heb dan weer een hekel aan de hedendaagse muziek, maar toch kijk ik iedere dag wel even tmf of mtv(Hoe vond je Brainpower op zn fiets bij de tmf awards?!).
    Luister graag "oude" muziek. Heel breed begrip, maar ik luister dan ook vanalles van de jaren '50 tot en met '80. dat is in het algemeen tenminste nog muziek, gemaakt door muzikanten. Ook hoor ik graag Hardcore, Darkcore en terror(en nee, dat maakt mij niet agressief, maar eerder relax. Trance en Hardhouse erger ik me aan, en daar raak ik dus eerder agressief van). Ik zie er alleen weer niet uit als een afschrikwekkende kale gabber, maar eerder als de ideale schoonzoon.

Ik zit op school, doe HBO, en dan heet dat weer studeren hè? Ik vind het studeren alleen wel weer meevallen. Op de middelbare school doe je meer.

Hier wil ik het dan tot nu even bij laten, als er nog vragen of opmerkingen zijn hoor ik dat graag, en zal ze met alle liefde beantwoorden.

Ik ga nu zo naar mn bedje, nog effe tv kijken, want ik moet morgen weer vroeg op. Benieuwd of ik nog een minuut stilte moet houden voor die Paus!

Doeg,

Ohja, ook overdrijf ik graag, dus neem alles wat ik zeg met een extra korreltje zout.

10. guest1234

guest1234 Visitor

Hehe, tijd over? :p Ik ook, dusse

Ado zuigt (ik zat ooit op softbal, en we moesten vaak tegen de softbalclub van Ado, was niet leuk)
    Haags is gaar, maar wel grappig. Vond die vent bij Kopspijkers leuk, weet niet of je dat gezien hebt (zeg jij es ff netjes kanker tegen die kankermeneer whaha). Amsterdams is inderdaad lelijk, maar toch vind ik het wel grappig. Leids vind ik mooi.
    Mensen die Zoetermeer 'Sweetlake' noemen, irriteren me mateloos. Als ik ergens niet tegen kan is het Nederlands vervangen door Engels. Opzeker is trouwens ook een rotwoord, al gebruik ik beter wel af en toe.
    Lonsdale vind ik persoonlijk echt lelijk, maar ik kan ook niet tegen de mensen die denken dat alle mensen die het dragen rascisten zijn, of de mensen die denken dat als je mensen bepaalde kleding verbiedt, dat hun denkwijze veranderd.
    Ik ben wel gepest, hou ook niet van beledigingen, kan absoluut niet tegen kritiek. Keb trouwens ook vrienden.
    1 of 2 tattoo's is mooi.
    Sixpack trouwens ook.
    De meeste mensen met dreads zien er inderdaad niet uit, maar sommige mensen staat et. Ik ben verder ook niet zo'n hippie die naar Amsterdam gaat om stoned te worden, maar toch.
    TMF moet van de tv af, keb de die award gevallen ook niet gezien, zat Bridget Jones te kijken, veel leuker. Brainpower mag van mij van zn fietsie pleuren, interesseert me niks. MTV vink dan wel weer goed.
    Ik luister pop, rock, metal, dance en zelfs rare keltische muziek. Hardcore kan ik soms uitstaan, maar vooral niet te lang. R&B, rap, hiphop, vind ik allemaal niks. Dat Candyshop liedje is denk ik een van de domste dingen die ik ooit heb gezien.
    Ik zit in 6vwo en doe al 3 jaar helemaal niks, wat ik nu dus begin te merken (worden je cijfers niet beter van he). Hopelijk red ik mn examen toch nog en dan zit ik volgend jaar in, jaja, Amsterdam. Filosofie wordt et, denk ik.

Genoeg opmerkingen zo?

11. Huguito '82

Huguito '82 Member

Wat een uitgebreid antwoord op 1 vraagje.. Alleen valt het wel op dat je nog steeds meer te zeiken hebt dan dat je dingen noemt die je wel leuk vindt.. Verder begrijp je de 'bedoeling' van het forum niet helemaal geloof ik. "Hip" als in hippie, er komen hier dus mensen die zich in meer of mindere mate met de hippie ideologie kunnen indentificeren. Dat verklaart dan ook de vele mensen met dreads, die volgens jou ongewassen en vies zijn, al heb ik nog niemand bij zn foto zien staan wanneer die zich voor het laatst gewassen heeft.

Wat verder, volgens mij, de belangrijkste eigenschap is van de meeste mensen op dit forum is dat ze tolerant zijn en andere mensen nemen zoals ze zijn, of sterker nog, ieders eigenaardigheden en culturele verschillen juist waarderen. Deze tolerantie is bij jou ver te zoeken, zoals ook blijkt uit jouw beschrijving van de verschillende Nederlandse dialecten en je eigen mededeling dat je het leuk vindt om mensen af te zeiken. Voor het gemak neem je ook maar aan dat alternatieve mensen niet tegen zonlicht kunnen en zichzelf verminken. Ik wist trouwens ook niet dat de 'doorsnee Nederlandse jongen' Evisu, Prada en Burberry draagt, woon je in Wassenaar ofzo?

Misschien kan je beter een forum zoeken waar alleen maar frisse, gewassen, gelukkige merkslaafjes en slavinnetjes komen met Lacoste polootjes en trendy gymschoentjes, kan je lekker bijkletsen over de TMF awards.

Val mij alleen niet lastig met je ego postjes, want dat vind ik opzeker echt moeilijk en onwijs irritant, echt minder dus.

12. voet

voet Member

geboren in poldertsad-hoboken (ligt in antwerpen) jheel belgie rongeverhuisd en teurg beeindigd na 7 a 8verhuizingen in hoboken.

13. guest1234

guest1234 Visitor

Hahaha, vergeet je eigen tolerantie niet he :p

14. consolidated

consolidated Banned

hahaha.. Ik vind dat juist zo'n enorm geil nummer.. Moet elke keer weer lachen en zet de tv iets harder als ik er toevallig langs zap..

"I'll take you to the candyshop, I'll let you lick my lollypop, whoo"

hehe.. lol

:cool:

dat soort muziek moet er ook zijn he ;) luister voor de rest ook liever dead kennedys ofzo hoor, maar vind het wel geinig :D

15. fedor

fedor Member

Jahoor, ik kan d'r mee leven. Als je nog meer hebt te vertellen zou het wel leuk zijn.

Ik weet wel dat dit een hip als in hippie forum is, en ik weet ook dat dit geen geschikt forum is voor mij.
    Zoals ik al eerder ergens had aangegeven, kwam ik "per ongeluk" hier terrecht. Ik had een heerlijke "klaag-bui" dus opende de Amsterdam thread. Maar omdat het hier zo gezellig is kan ik het niet laten om toch weer te blijven komen hier.

Misschien zijn dreads niet vies, maar het ziet er uit alsof iemand een week met zn kop onder de grond heeft gelegen. Ook heb ik hier wél gelezen dat mensen het douchen makkelijk een paar dagen over slaan.

Ik woon helaas niet in Wassenaar, maar in een criminele multiculture ghetto(Lang leve de Multikul jongens! Kom er zelf wonen, en dan piep je wel anders). Ben niet van plan nog lang hier te blijven wonen, want ik hou van rust. Als is dat wel moeilijk te vinden in Nederland.

Ik zit ook wel op andere fora, waar vast wel mensen zitten met een lacoste polo, maar ook daar geef ik natuurlijk weer gewoon mijn commentaar.

Ik zal proberen je niet lastig te vallen, maar het beste kan je me gewoon negeren.

16. fedor

fedor Member

Ik heb zin om nog een verhaaltje te typen, maar weet niet waarover

17. Floris

Floris Member

fedor, ik vind het fijn dat je er bent. Ik ben het geenszins met je eens, maar een beetje discussie kan nooit kwaad! blijf lekker posten....

18. Tauwja

Tauwja Member

Woon in Best, bij Eindhoven :)

19. Sabel

Sabel Member

Ik woon in Wageningen. best een leuk dorpje.
    veel hippies. haha.
    Iemand hier ooit gehoord van Droevendaal?
    jaja, wageningen heeft een eigen hippiewoongemeenschap :D

20. consolidated

consolidated Banned

haha.. ja, daar woonde een vriend van me van vroeger.. is wel een leuk bungalowparkje waar studenten wonen.. veel vage mensen studeren in wageningen..

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice