Sonny Stit,Frank Zappa.Clarence Carter,Bread,Bob Marley van alles een beetje zowat .... greetz iedereen.....
ik hou van zingen! serieus, ik hou er echt van... vooral vandaag, ik ben schor vanhet weekend dus ik heb een heel sexy heese stem, hahaha
Hallo, k ben de nieuwste Hollandse member hier...heb mijn intro al in het introduce forum gedaan dus als jullie wat willen weten van mij moet je daar maar even checken. on topic: Ik zat eigenlijk jaren verzuild in de hiphop: Gangstarr, Common, Non Phixion, Brother Ali, Dilated Peoples, Jurassic 5 enzo...maar de enige hiphop die ik nu nog luister is minimaal: Atmosphere, Immortal Technique, Cunninlynguists, MF Doom, LoopTroop...(en eigenlijk niet veel meer dan dat, er komt weinig vernieuwends meer uit) Naast deze muziek luister ik ook: Drum n bass (ed rush & optikal, bad company), Goa (1200 mics, Astrix, Sphongle, Infected Mushrooms, Wrecked Machines), oudere muziek (Pink Floyd, Jimi Hendrix, Jefferson Airplane, The Beatles, Crosby Stills & Nash, Donovan) Reggea (Sizzla, Bob Marley)...en bands van nu: Jack Johnson, G.love & Special Sauce, The Shins, Belle & Sebastian, Flogging Molly, Ska-P
hey floppie, welkom! dat heb ik weer hoor ik ken alleen de muziek uit je 'oudere muziek' lijstje en jack johnson. maarre wat vind je 't beste van donovan?
je mond houden? goh...dat komt niet vaak voor bij mij... alleen geheimpjes, die kan ik heel goed bewaren
Jah das t nadeel als je zoveel verschillende muziek luistert, dan heb je eigenlijk van geen 1 artiest de volledige diskografie. Ik heb hier een cdtje met oud werk zoals: To sing for you, Vietnam (The war dragons), Universal Soldier Heb t al lang niet meer geluisterd eigenlijk
aaaah dat zijn wel mooie liedjes. fairytale van donovan is erg goed, the war drags on staat daar ook op.
geen diee of ik al wat deathrock bands had genoemd, maar ik geef ff een kleine update van mijn huidige muzieklijst: 45 grave, adam and the ants, alien sex fiend, christian death, doe maar, donovan, faun, conflict, crass, dirt, fatwas, gravy train, jefferson airplane, niolism, oi polloi, oxymoron, siouxsie and the banshees, strawberry switchblade, subhumans, tedje en de flikkers, the adicts, the birthday massacre, the doors, the restarts, the who, uk subs, x ray spex
damn, ik ken alleen jefferson airplane, donovan en the doors van je lijstje. ben er zeker van dat ik een groot deel van de andere best wel graag zou horen , maar ken geen namen, zal limewire eens laten werken...
ik ga er van uit jullie over "Doe Maar & The Who" heen gelezen hebben maar ze wel kennen Siouxsie and the Banshees en Adam and the Ants zijn uit mijn jeugd *l* Adam Ant had echt een super imago waar zelfs Prince niet aan kan tippen :H verder heb ik wel eens wat van Faun & UK Subs gehoord maar lang niet genoeg om de bands te kennen.