relayer that's cool didn't know you played classical guitar. i play classical music, but on the steel-string. mmm-mmm just can't beat that sound lol.
I was just talking to my wife about this last night. But she is falling in love with a more famous boy who plays classical guitar, and hes more handsome than me, so Im going to have to start busting out some Chopin or some Bach Cello Doubles before Im dropped like a bad habit!
Im not crazy Im your wife! :& esposa, mi llamo es Junji y amamos Gigi el novio y somos amor mágico del amor del equipo de la sol
¿qué? ¿qué cosa de la traducción? ¡Soy un principal profesional de la lengua española mi esposa querida, y soy un muchacho bonito que trabaja en los pescados estupendos catching del océano que tienen 10 pies de largo! ¡Es verdad!
Te quiero también, nada mejor que a los wifes bonitos con un Gigi al amor. ¿cY somos bonitos yo nos olvidamos de mencionar?
lindos, lindos, bonitos, bonitos but seriously John, I think we are going to start to annoy people :&
¿moleste a gente? ¡tan cuál, soy el asesor, el rey del universo, el amo del control y energía e Im codicioso! ¡Deseo suprimir cada uno los fijo y tengo toda la haber prohibido y río con el mal que se quema ojos rojos mientras que la montaña de la carne se quema bajo mis pies! Haha que embroma justa
...im from suburbs of philly. if anyone ever wants to trip at the shore hit me up. I'm in spain right now for a few months. When I come back i'm gonna travel out to Colorado with some friends and get some nice liquid.
Yea she is, her name is Aura, or Iliana, she has 2 names because she's so wonderful I thought you guys knew we are married?
lol no way! haha that's awesome i had no clue at all it never even occured to me. as a matter of fact john i didn't even think you were married. man. well my mind is blown for the day.