Ik heb ontdekt dat als je een paar dagen voor de deadline aan een project begint waar je al maanden mee bezig had moeten zijn, dat je dan uiteindelijk op vrijdagavond nog bezig bent.. Nog zeker 2 uurtjes te gaan Als ik er de aanleg voor had zou ik nu gestresst raken, gelukkig heb ik daar geen last (meer) van.
t-t-t-t-t-t, altijd op het laatste moment beginnen he... (niet dat ik daar wat van mag zeggen, ik doe niet veel anders)
ik heb ontdenkt dat het niet handig is als je al je geld uitgeeft en zo je ziekenfonds niet kunt betalen :s
Ik heb ontdekt dat ook al heb ik examenweek, nog teveel te studeren om ooit een voldoende te halen en dat ik misschien zak, ik toch niet chago kan zijn, dankzij - ein de lijk - et zonnetje
ik heb deze laatste anderhalve week ontdekt hoe heerlijk het is als je ouders niet thuis zijn... en zometeen komen ze terug -_-'
Irritant is dat hé? Snel alle rotzooi opruimen, lege kratten terugbrengen enzo.. En dan vrolijk je ouders begroeten terwijl ze best nog een paar daagjes weg hadden mogen blijven.
Jep, voor vier daagjes. Het vrijheidsbeeld, Ellis Island, het Empire State Building, Wall Street, Ground Zero, St.Patrick's Cathedral, Times Square, Broadway, Chinatown, Little Italy, het United Nations gebouw, het Hard Rock Café, Central Park, en 5 musea bezocht. Ook nog een musical en een gospelmis in Harlem meegepikt. Een zeer geslaagd reisje. Alleen wel een kleine jetlag door het tijdverschil van 6 uur, maar ja, dat neem je er maar bij .
Ik heb vandaag ontdekt dat hier nog een tijdens de 70's uit de US meegebrachte Janis Joplin achtige handgemaakte jas hangt,maat SMALL/MEDIUM ???,echt leder,schaap,bruin,gedragen doch nog in redelijke goede staat die "for free" de deur uit mag aan de eerste echte Sister die 'em komt halen in 2560 Nijlen (Prov.Antwerpen),opsturen is te duur . .....somebody... die hier wat aan heeft ? (enne niet voor verder te verkopen hé...aandoen) Mail me voor foto's gewoon een blanco mailtje via Webmaster (at) Happyhippie (dot) be of via onze Site Love'n Light all
Ik heb vandaag ontdekt dat ik nog steeds nachtmerries krijg van de vondst van die 19jarige vermiste student, die op mijn weg naar school lag.. Op de terugweg was het afgezet, en ik keek door de verrekijker van een oudere man.. Ik had nooit moeten kijken, zag er zo verschrikkelijk uit!
ik heb dit weekend ontdekt dat kloosters geweldig zijn! k ben met school op een 'kloosterweekend' geweest, was niet verplicht en t is nu voor de tweede keer en t stond nogal bekend als een zuipfeestje waarbij je heel relaxed gaat mediteren... en nou ja, dat was het ook wel, alleen wel veel diepgaander dan dat het klinkt... owja, het was in Huissen vlakbij Arnhem (kwenie of het iemand iets zegt, het was nou niet het grootste dorp dat k heb gezien....)