Wat heb je vandaag ontdekt?

Discussion in 'Dutch' started by kiss_the_sky, Jan 31, 2005.

1. Floris

Floris Member

wauw gefeliciteerd!

Ik heb ook goed nieuws: ik ben door de eerste ronde van de toneelacademie van Utrecht!! Ik heb net de brief gehad en ik heb echt volop door t huis lopen springen :D

2. velvet

velvet Banned

Gefeliciteerd! Cool!

Ohhhh... nu ik nog.. zit met spanning te wachten of we't huis krijgen (zie 'wish me luck' thread in het Amsterdam forum.. mijn vriend en ik staan 3e voor een ontzettend gaaf appartement in Amsterdam.. als de eerste twee het niet willen is't voor ons.. vandaag moeten alle reacties binnen zijn dus vanaf morgen kunnen we de uitslag verwachten... argh!!.. )

3. Floris

Floris Member

gaaf, ik duim voor je!

4. kiss_the_sky

kiss_the_sky Member

GAAAF! :D Zou echt tof zijn, ik duim voor je!

5. kiss_the_sky

kiss_the_sky Member

En voor jou duim ik ook, ik hoop het echt voor je :) Amsterdam is zó cool.

6. velvet

velvet Banned

Dankje!

Hm.. net ontdekt dat je kan worden bedreigd met van dit forum geschopt worden door 'de maker' als je de verkeerde vragen stelt.. (ik gebruik hier bewust even geen woorden/namen die eventueel door een engelstalig iemand zouden kunnen worden begrepen).. stelletje machtswellustelingen..

7. dutch_diciple

dutch_diciple Member

zou je dat heel subtiel met tactisch gebruik van nederlandse woorden kunnen uitleggen?:D wat vroeg je dan?

8. velvet

velvet Banned

Een van de (betalende) leden hier is gister eraf geschopt.. degene die erom gevraagd heeft zei vandaag zelf dat ze een slechte dag had en er spijt van had enzo en zich wil verontschuldigen als het betreffende lid weer terugkomt.. ik heb toen een berichtje naar 'de maker' gestuurd met de vraag waarom dat lid zomaar zonder waarschuwing eraf geschopt is (voor tien dagen, tijdelijke maatregel) terwijl hij laatst een dergelijke beslissing ongedaan maakte en zelfs zijn verontschuldigingen aanbood, terwijl dat toen om iemand ging die nadat hij eraf geschopt was iedere keer met andere namen terugkwam enzo, wat harstikke verboden is.

naja.. tijdje berichtjes heen en weer gestuurd.. laatste kwam er op neer dat als ik nog meer van dit soort vragen stel mij hetzelfde staat te wachten. Het slaat echt nergens op.. machtswellusteling.

Naja.. die macht heb je helaas als je eigenaar bent.. jammer dat een dergelijke macht veel mensen blijkbaar naar het hoofd stijgt.

Does this make any sense? ;)

9. consolidated

consolidated Banned

En nu is velvet dus ook gebanned.. Ik ga stennis schoppen.. wie doet met me mee??

10. Myranya

Myranya Slytherin Girl

Jezus, waar slaat dit nu weer op? Velvet geban'd? That's farked.

11. kiss_the_sky

kiss_the_sky Member

Wtf?! Hoe gaan we hier tegenin?

12. consolidated

consolidated Banned

ik heb in smoke signals een thread gestart

13. kiss_the_sky

kiss_the_sky Member

Great! Dat gaan we even checken! :)

14. dutch_diciple

dutch_diciple Member

yes.

Het is stierepoep. Die persoon waar ze het voor opnam, was een betalend lid. En corina zelf ook. En nu is ook zij verwijderd. Als betalende leden van het forum worden afegknikkerd, is het einde dan niet zoek? Helemaal als een aanklager later de aanklacht terugtrekt, en mensen die niet echt iets gedaan hebben zomaar verdwijnen. Ziekelijk dubbel trouwens dat deze site de jaren zestig mentaliteti hoog wil houden, maar zelf gewoon het systeem is geworden waar de jaren zestig beweging zich tegen afzette.

15. kiss_the_sky

kiss_the_sky Member

Ja, ik snap er echt geen fuck van. Wat willen ze nou? Bestaat er een kans dat ze terugkomt?

En nog bedankt voor de mail trouwens.

16. dutch_diciple

dutch_diciple Member

Ze hebben het huis yesyesyes!

dit mailde velvet:

"WE HEBBEN HET HUIS!!!

ARRRHHHHHHH!!!!!!

hihihi.. ben zo blij! Woensdag kunnen we gaan tekenen ervoor! Dan gaat het
    ècht snel allemaal.. dat wordt veeeeel regelen de komende tijd! Leuk leuk
    leuk leuk!

Ben even helemaal door het dolle heen..

Jieeeeeha!"

ahhhhhh gelukkig want ben ik supersupersuperblij voor hen! wat jammer dat het nu zo via-via bekend moet worden.

17. kiss_the_sky

kiss_the_sky Member

AAAAAH !!! Dat is echt zo super super super super TOF!! YEAH!!

18. °underground°

°underground° Banned

hihi.. raad eens wie ik ben? *grin*

Ben zooooo blij met het huisje! En dankje iedereen voor de lieve reacties!

Het is echt ongelofelijk wat een machtsbeleid er hier wordt gevoerd.. natuurlijk heeft de maker van de site alle recht om te doen en laten wat'ie wil.. maar noem het dan geen 'vrijheid van spreken' forum .. toch? Dit is gewoon kinderachtig. Waarschijnlijk riskeer ik nu voor altijd er af gegooid te worden.. maar goed, een andere naam aanmaken is niet zo moeilijk.. kwestie van veel email adressen hebben ;)

Voor de duidelijkheid..

ik ben eraf geschopt omdat:

Ik kritische vragen stelde over waarom een andere (eveneens betalend!) lid eraf geschopt is.. hij had enkel en alleen iemand 'lelijke teef' genoemd en het lijkt mij dat de 'negeer' functie daar ook voor gewerkt zou hebben.. plus dat de 'teef' in kwestie er zelf ook spijt van had dat ze om 'erafschoppen' had gevraagd.

Ik heb NIEMAND beledigd, toen ik gewaarschuwd werd voor wat ik aan het doen was heb ik DIRECT opgehouden.. alleen vond de maker toen een draad waar in ik (eerder die dag) met iemand erover gepraat had en hij vond dat alsnog aanleiding om me eraf te gooien.. de machtswellusteling.

Als ludieke actie heb ik'm lid gemaakt van iedere nieuwsbrief die ik kon vinden.. hehe.. sja.. moet toch wat ;)

Maarehm.. we hebben het huis! Jeeeej!

Oh.. en ik zal binnekort wel weer af geschopt worden.. shit happens.. hehe..

Ik hoop alleen niet dat de maker er helemaal de stekker uittrekt, hij heeft geloof ik een beetje genoeg van al die 'verzetsstrijders'.. hihi.. maar Consolidated en ikke gaan misschien zelf een forum opzetten.. jullie zijn dan de eerste die het horen! Toch Consolidated?

Yeay! :D

19. °underground°

°underground° Banned

even sig testen...

20. Myranya

Myranya Slytherin Girl

Die 'ander' (zal ook effe geen namen noemen) deed dat wel vaker, gewoon zomaar wat scheld-postjes plaatsen. Ik kreeg er ook eens een in een draadje, m'n post gequote met iets van 'bullshit' ofzo eronder (geen idee waarom want uit de rest van de postjes in dezelfde draad leek 't of hij het met me eens was, oh well!), maar ik negeer dat gewoon. Zal wel 'n slechte bui hebben, of high zijn, of gewoon zin hebben 'n beetje aandacht te trekken of weet ik veel, ik zou in ieder geval nooit zo'n post bij de mods melden. Ik ben sowieso niet snel kwaad te krijgen over wat iemand op een forum post, zelfs de 100% trollen ergeren me niet... ik vind 't vaak nog wel amusant hoe veel mensen zich daardoor op stang laten jagen :p Alleen commerciele spam heb ik een hekel aan en meld ik altijd als ik 't zie (en zelfs dan alleen als 't de post zelf is, sigs zijn voor zover ik er wat over te zeggen heb free-for-all, tenzij iemand overduidelijk in elk draadje 'ik ook' gaat zeggen alleen om z'n advertenties in z'n sig te posten). Ik ben voor zo weinig mogelijk moderation, de troep lees ik gewoon niet!
    Enne, als je in dat draadje had gepost *voor* je waarschuwing & voor je er mee ophoud, dat zou 'ie toch moeten kunnen zien aan de tijd van 't posten? Stom hoor om dan toch er af gegooit te worden! :(

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice